Festival Borštnikovo srečanje

54. Festival Borštnikovo srečanje

14.—27. oktober 2019 | Maribor, Slovenija

Skok na vsebino // Skok na meni

Festival Borštnikovo srečanje - Uvodna stran

54. Festival Borštnikovo srečanje


Četrtek, 6. junij 2019

Objavljamo program 54. FBS

najobsežnejši festivalski program doslej

Tekmovalni program

(v zaporedju datumov premier)

Utemeljitev selekcije za tekmovalni program 54. Festivala Borštnikovo srečanje 2019

Za izbor predstav na Borštnikovem srečanju že nekaj časa velja, da je razumljen kot avtorsko dejanje aktualnega selektorja. To dejstvo je do neke mere olajšalo mojo odločitev, da sprejmem povabilo k letošnji selekciji. Seveda z zavestjo, da vsaka svoboda – tudi avtorska – pomeni odgovornost. Osrednji nacionalni gledališki festival namreč ni razumljen samo kot pregled najzanimivejših, kakovostnih in presežnih gledaliških dogodkov pretekle sezone, ampak ima tudi tekmovalni naboj. Tu se pojavi zanimivo vprašanje: če gre za tekmo, kakšna so potem pravila? Kdo lahko sodeluje, kaj se primerja, v čem se tekmuje? Čeprav pravilnik Borštnikovega srečanja to do neke mere ureja, ostaja vprašanje v resnici odprto.In med drugim opozarja na to, da je sodobno gledališče postalo široka paleta scenskih praks, kjer stvari niso samo dobre in slabe, ampak predvsem tudi različne. Težko primerljive. Zato se zavedam, da je ne samo pravica, ampak tudi dolžnost aktualnega selektorja, da postavi jasne kriterije za tekmovalni spored. Kriterije, ki se seveda spreminjajo, kot se spreminjata mera in okus vsakokratnih selekcij. Na drugi strani pa se ni odveč zavedati, da je tekmovanje v polju umetnosti zmeraj problematično in da gledališče ni matematika. Predvsem pa je bila umetnost vedno tudi kršenje zakonov in pravil. Zato je potrebno na festival gledati kot na celoto. Menim, da je vsaka predstava, ki se uvrsti na Borštnikovo srečanje, v svojem pomenu festivalska predstava; ne glede na to, v kateri program je umeščena.

Moja selektorska agenda temelji na treh osnovnih in med seboj povezanih kategorijah. Imenujem jih igra, mišljenje in uprizarjanje. Tako v tekmovalni plan letošnjega festivala izbiram teater, ki svoj ustvarjalni napor povezuje z gledališko igro. Ta moja odločitev ni brez zveze z osebnostjo, po kateri nosita ime festival in prestižno priznanje. Gledališka igra se spreminja, razvija in je danes seveda drugačna, kot je bila nekoč. Tudi gledališki festivali so različni – težko pa si predstavljam Borštnikovo srečanje, ki bi izgubilo interes za igro, igralca in vrhunske dosežke v sodobni igralski umetnosti.

Hkrati pa je zame vznemirljivo in kvalitetno gledališče vedno tudi prostor mišljenja. Predvsem gledališkega mišljenja, kar pomeni, da se neka misel zmore uprizoriti v sebi lastnem, ko-genialnem gledališkem jeziku. Za oboje namreč gre: za mišljenje in za uprizarjanje. Gledališče brez misli je prazno in gledališče, ki samo misli, je neučinkovito. Kot gledališče. Samo uprizoritev lahko v gledališkem polju utemelji sleherno misel, koncept in intelektualni napor. Prosto po Heglu bi lahko rekel, da ideja, ki mora od zunaj kazati sama nase, ne stoji kot ideja, ki se zmore prikazati. Ta misel ni brez pomena za moje razumevanje in vrednotenje gledališke umetnosti. Ustvarjalne procese v sodobnem gledališču nedvomno usmerja gledališka režija. Njene inovativnosti pa ni brez tveganja: tisti, ki se boji napake, ne bo nikoli našel nič novega. Bil sem pozoren na predstave, ki so bile v tem smislu pogumne. Ne glede na to, v čem je ideja in kaj je glavni smoter gledališke predstave – izvirna interpretacija dramske partiture, angažiran odnos do družbene stvarnosti, iskanje čiste gledališke norosti in poezije in tako dalje –, vedno mora njena misel na koncu ujeti tudi svoj gledališki smisel. In končno, vse je mogoče uprizoriti na dva načina: zanimivo in nezanimivo. Če sem po teh kriterijih moral izbirati med več enakovrednimi predstavami, sem se – v skladu s svojo avtorsko svobodo – odločal za tiste predstave, ki so se mi zdele uprizorjene na zanimivejši način.

Znotraj tega ovira pa moj izbor prinaša zelo drugačne in raznovrstne predstave. Za tekmovalni program na nacionalni ravni se mi je zdelo produktivno, da se sooči med seboj več različnih gledaliških poetik. Seveda ob upoštevanju, da teatri delajo iz zelo neenakih izhodišč in produkcijskih obsegov. Ni mi šlo za revijo enega, ampak za soočenje različnega. Šlo mi je za ustvarjalno polemiko med različnimi uprizoritvenimi koncepti, estetikami in strategijami. Ki pa so me prepričale tudi na objektivni ravni – ne glede na to, ali je katera od izbranih predstav nekoliko bliže mojemu zasebnemu gledališkemu okusu. Tudi zato se bo letos na festivalu predstavilo enajst različnih režijskih poetik. Prav tako sem vesel, da sem lahko v izbor nacionalnega gledališkega festivala med drugim uvrstil tudi zanimive uprizoritve novih slovenskih besedil. V časih postmoderne reciklaže starega in že videnega se mi zdi izvirno pisanje za teater transfuzija sveže krvi v telo in duha aktualnih scenskih praks. In to nič manj važna, kot jo prinašajo inovativne izvedbe vrhunske klasične dramske literature. In tudi njeni prevodi. V tej zvezi se mi zdi na primer nov prevod tako zahtevnega avtorja, kot je Shakespeare, že sam po sebi dogodek, vreden pozornosti. Čeprav hkrati opažam, da ima takšno dejanje v domačem gledališkem in sploh medijskem prostoru danes manj odmevnosti in refleksije kot katera koli scenska improvizacija.

Verjamem, da je pred vami vznemirljiv in polnokrven gledališki festival, ki bo med drugim izpričal, da so sodobni gledališki ustvarjalci v dobri kondiciji. Včasih tudi v vrhunski. Menim, da je ob vseh aktualnih težavah in problemih, v katerih se ne nahajajo samo gledališča, ampak sodobna kultura in umetnost na sploh, to treba poudariti. Seveda ta poudarek ne izključuje kritične samorefleksije, ki mora problematizirati preživete vzorce kulturnopolitičnih samoumevnosti. Ampak če kje, je reforma potrebna v tem, da se prekine, ustavi – predvsem pa poenostavi – pretirana birokratizacija, ki vedno bolj duši agilnost in umetniško ambicioznost slovenskih gledališč. Nelogična birokracija teatre vedno bolj sili v to, da se morajo bolj kot s produkcijo žive gledališke umetnosti, kar je njihov edini namen in smisel, ukvarjati s seboj in z za gledališče absurdnimi predpisi. Vsakomur je jasno, da kar je dobro za muzeje, ni nujno dobro za teater – pa vendar vsi delajo po isti zakonodaji. Reforme so potrebne, vendar premišljene, da se z vodo vred ne odplakne tudi otroka.

Zakaj premišljene? Zato ker ni nobenega dvoma, da je slovenski teater po nadarjenosti, ustvarjalnem mišljenju, včasih pa tudi po uprizoritvenih standardih visoko znotraj sodobne evropske gledališke produkcije. In da hkrati ni nobene garancije, da bo tako tudi ostalo. Čeprav se danes pogovarjamo o nacionalnem festivalu, je treba jasno povedati, da slovensko gledališče in dramatika že vrsto let doživljata sijajne in odmevne uspehe po vsem svetu. Zato si osebno želim, da bi bil čas letošnjega festivala tudi čas gledališke samozavesti. Lahko imamo različno mnenje o tem, ali umetnost lahko spreminja svet, ni pa nobenega dvoma, da ga dela bolj človeškega. Kar v času, ki ga živimo, ni nepomembno.

Matjaž Zupančič, selektor tekmovalnega programa 54. FBS

Spremljevalni program

  • KRALJICA MATI. Režija Damir Zlatar Frey. Gledališče Koper in Mestno gledališče Ptuj.
  • PLJUČA. Režija Žiga Divjak. SNG Drama Ljubljana.
  • POSVETITEV POMLADI. Režija Matjaž Farič. Lutkovno gledališče Ljubljana.
  • GROSSE ERWARTUNGEN ǀ VELIKA PRIČAKOVANJA. Režija Beton Ltd. Bunker, Ljubljana.
  • TATOVI PODOB. Emanat (koprodukcija Klub Gromka in Maska Ljubljana).
  • RAZGALJENO. Koreografija in idejna zasnova Rosana Hribar. Flota, Ljubljana in Flota, zavod, Murska Sobota (koprodukcija Plesni teater Ljubljana in Zavod Orlandina).
  • ALIEN EXPRESS: DRUGI LET. Avtorski projekt Gašperja Kunška in Žigana Krajnčana. Flota, Ljubljana in Flota, zavod, Murska sobota (koprodukcija Kino Šiška in Dijaški dom Ivana Cankarja).
  • Amit Lahav: POROKA. Režija Amit Lahav. GECKO (VB). Otvoritvena predstava 54. Festivala Borštnikovo srečanje.
  • Daniele Villa: PREOBREMENITEV. Režija Daniele Villa. Sotterraneo (IT).
  • Milena Bogavac: JAMI DISTRIKT. Režija Kokan Mladenović. Bitef teatar, Beograd (RS), Center za kulturo Tivat (ME), Festival MASZK, Szeged (HU) in Think tank studio, Novi Sad (RS).
  • Ivan Penović: KATALONEC. Režija Ivan Penović. Umetniška organizacija RUPER in Teatar &TD (HR).
  • Po motivih Hanne Arendt: EICHMANN V JERUZALEMU. Režija Jernej Lorenci. Zagrebško gledališče mladih ZKM (HR).
  • SONG. Koncept in koreografija Mala Kline. ELIAS 2069, Mercedes Klein (koprodukcija Pekinpah, Center kulture Španski borci/Zavod EN-KNAP, Platform 0090 Antwerpen, CUK Kino Šiška in Nomad Dance Academy /CoFestival/). Izvedba v sodelovanju s Platformo sodobnega plesa.
  • DE FACTO. Avtorski projekt Leje Jurišić in Milka Lazarja. Pekinpah in Leja Jurišić (koprodukcija Cankarjev dom). Izvedba v sodelovanju s Platformo sodobnega plesa.
  • THE SELFIE CONCERT. Performans avtorja Iva Dimcheva. Izvedba v sodelovanju s Platformo sodobnega plesa.
  • GEORGES. Avtorski projekt Julike Mayer (DE) in Mylène Benoit (FR). Contour Progressif (koprodukcija SACD, Festival d’Avignon). Izvedba v sodelovanju z Lutkovnim gledališčem Maribor.

 

O otvoritveni predstavi

Gecko je mednarodno priznano fizično gledališče pod umetniškim vodstvom izraelskega performerja, koreografa, režiserja, pisca in predavatelja Amita Lahava. Njihovo najnovejšo predstavo Poroka (The Wedding) navdihuje zapletena človeška narava v stalnem spopadu nasprotij. Preplet kulturno in geografsko raznovrstnih poročnih obredov in odtujenih pogodbenih obveznosti prikaže distopični svet, v katerem smo vsi neveste v dogovorjenem zakonu z družbenim sistemom. Kakšni so osnovni pogoji? Ja sploh mogoče razmišljati o razvezi?

Sporočilnost ključno določata zvok in glasba – spretna sinteza znanih napevov in avtorskih skladb artikulira in čustveno nadgradi zgodbo ter jo zlepi v uprizoritveno celoto. Zvočno pokrajino sooblikujeta tudi ozaveščen dih in uporaba dvanajstih jezikov (baskovski, srbski, kantonski, norveški, angleški, francoski, španski, arabski, gruzijski, nemški, velški in ruski) – nikdar nihče v dvorani ne razume vsega izrečenega. Zaključno misel o povezani skupnosti kot upanju za prihodnost pa zaokroži skupno petje v trinajstem – esperantu (slov. upajoči).

Mlado gledališče, 14.‒16. 10. 2019

Programski sklop oblikuje platformo za križanje stališč, potreb in vprašanj, ki se porajajo na preseku kakovostne kulture in umetnosti ter sodobne vzgoje in izobraževanja. V gledališče vabi mlade gledalce in njihove vzgojitelje.

Sooblikujeta ga projekta kulturno-umetnostne vzgoje na področju gledališča Prvi prizor: gledališče kot prostor učenja simbolnih jezikov (Drama SNG Maribor) in Gleda(l)išče (Slovenski gledališki inštitut). Sofinancerja projektov sta Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija.

  • PRAVICA BITI ČLOVEK. Avtorska predstava mladih 14+. Režija Marko Bulc. Gledališki laboratorij Lutkovnega gledališča Ljubljana. Praktični uvod v posvet Pravica do gledališča.
  • Matija Solce po motivih romana M. A. Bulgakova Mojster in Margareta: SEANSA BULGAKOV. Predmetno-lutkovni brainstorming 16+. Režija Matija Solce. Lutkovno gledališče Ljubljana.
  • MANKIND. Ples med svetlobo in temo 6+. Koreografija Jack Timmermans. De Stilte (NL).
  • VALOVI. Odrsko deskanje 14+. Zasnova in režija Agnès Limbos in Gregory Houben. CIE Gare Centrale (BE).
  • Nassim Soleimanpour: BELI ZAJEC, RDEČI ZAJEC. Gledališki eksperiment 13+. Nassim Soleimanpour (IR). Izvedba Uroš Kaurin in Vito Weis. Festival Borštnikovo srečanje.
  • Jack London, Tomáš Jarkovský, Jakub Vašíček: BELI OČNJAK. Multimedijska pustolovščina 10+. Režija Jakub Vašíček. Gledališče DRAK (CZ).
  • Pravica do gledališča. Uvodni posvet o sodobnih uprizoritvenih praksah za mlade in z njimi.
  • Pedagoška načela v gledališču. Predstavitve dobrih praks. Gledališče DRAK, De Stilte, SLOGI, FBS.
  • Predstava pod drobnogledom. Vodeni ogled predstave Seansa Bulgakov. SLOGI.
  • 5 delavnic: Gledališka komunikacija, 1 in 2 (Prvi prizor, Drama SNG Maribor), Gledališče predmetov (KUD Moment), Igra s kamero (Gledališče DRAK), 1‒2's (De Stilte).
  • Pogovori o predstavah.

Študentsko gledališče

Programski sklop je oblikovan v delovni skupini, sestavljeni iz predstavnikov FBS in UL AGRFT, kjer se v vzajemnem premišljevanju rojevajo nove študentske festivalske vsebine.

  • Gabriel García Marquez: SAMO TELEFONIRAT JE PRIŠLA. Režija in priredba Rajna Racz. Produkcija 3. letnika BA gledališke režije in radiofonije ADU Zagreb (HR).
  • GRAD. KAFKA. Produkcija študentov gledališke igre (razred prof. Olega Kudryashova) GITIS Moskva (RU).
  • Dino Pešut: OLYMPIA STADION. Režija Maša Pelko. Produkcija VIII. Semestra DI, GLR, in DSU UL AGRFT.
  • Avtorska predstava po motivih R. Vitraca in D. Jovanovića: OTROCI NA OBLASTI. Režija Luka Marcen. Produkcija V. semestra DI, GLR in DSU UL AGRFT.
  • Po motivih Plešaste pevke Eugèna Ionesca: POŽAR. Režija Živa Bizovičar. Produkcija IV. semestra DI in GLR UL AGRFT.
  • Pogovori o uprizoritvah. UL AGRFT.
  • Borštnikov eksperiment: BELI ZAJEC, RDEČI ZAJEC. Festival Borštnikovo srečanje in UL AGRFT.
  • Delavnice treh akademij. ADU Zagreb, GITIS Moskva in UL AGRFT.
  • Geckovski svet. Seminar z umetniškim ansamblom GECKO. Festival Borštnikovo srečanje.
  • Minutna drama. Mednarodni projekt. UL AGRFT in Festival Borštnikovo srečanje.
  • Borštnikov blog. Festival Borštnikovo srečanje in UL AGRFT.

O blogu

Blog je novost letošnjega festivala. Na pobudo festivala so ga zasnovali študenti UL AGRFT in tudi urejali ga bodo z mentorjema Tomažem Toporišičem in Aldo Milohnićem, s podporo zunanjih strokovnih svetovalcev. Vključeval bo raznorodne besedilne vrste, vloge (v sodelovanju z Oddelkom za film in televizijo UL AGRFT), fotografije, umetniške refleksije festivala idr. Namen bloga je živa in živahna festivalska refleksija, sveža v premisleku in suverena v stališču.

Založništvo

Borštnikov prstan
Letošnja izdaja je posvečena lanskemu prejemniku te prestižne nagrade za igralske dosežke, igralcu SNG Drame Ljubljana Janezu Škofu. Pregledno, sočno in razodevajoče branje je uredila Ksenija Repina, avtorji besedil (v knjižnem zaporedju) so: Aleš Novak, Saša Pavček, Vilma Štritof, Tea Rogelj, Melita Forstnerič Hajnšek, Vito Taufer, Blaž Lukan in Aljaž Jovanović.

Portreti prejemnikov Borštnikovega prstana
V zadnjih dveh letih je fotograf Primož Korošec ustvaril ciklus umetniških portretov prejemnic in prejemnikov najuglednejše nagrade na področju igralske ustvarjalnosti. Monografija z ekspresivnim fotografijami spregovori o mnogoterosti izraza gledališkega igralca, o njegovi večpojavnosti in človeškosti hkrati. Publikacija je zahvala, poklon vélikim ustvarjalcem slovenskega gledališkega prostora in odtis neminljivih igralskih vrlin.

Strokovni program

Strokovni program snujem s partnerji:

  • Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije
  • Združenje dramskih umetnikov Slovenije
  • Mednarodni gledališki inštitut
  • Slovenski gledališki inštitut
  • Mesto žensk, društvo za promocijo žensk v kulturi
  • Znanstvenoraziskovalni center Slovenske akademije znanosti in umetnosti
  • Društvo Nagib
  • Goethe-Institut Ljubljana
  • Avstrijski kulturni forum Ljubljana
  • in z drugimi.

54. Festival Borštnikovo srečanje

Aleš Novak, umetniški direktor
Danilo Rošker, direktor SNG Maribor
Matjaž Zupančič, selektor tekmovalnega programa 54. FBS

Strokovna skupina Neda Rusjan Bric, Nenad Jelesijević, Tina Kosi, Tone Partljič, Tomaž Toporišič

Strokovni žiriji

Strokovna žirija za tekmovalni program Uršula Cetinski, Andreja Kopač, Dora R. Podolski, Aldo Milohnić in Giorgio Ursini Uršič
Strokovna žirija za podelitev Borštnikovega prstana Tea Rogelj,Barbara Orel, Tomi Janežič, Janez Škof in Aleš Novak

Sodelavci

Asistentka umetniškega direktorja in stiki z javnostmi Mojca Kolar

Izvršna producentka Daša Šprinčnik
Programska sodelavka (Mlado gledališče, Študentsko gledališče) Mojca Redjko
Projektni svetovalec Miha Marinč

Oblikovalec vizualne podobe festivala Radovan Jenko
Urednica publikacij in spletnih strani Ksenija Repina
Skrbnica festivalskih lokacij Ana Gabrovec
Koordinatorka prostovoljcev Marja Guček
Tehnični vodja Matic Gselman

Festival Borštnikovo srečanje

Slovenska ulica 27, 2000 Maribor, Slovenija
T +386 2 250 62 27, 250 61 00
F +386 2 250 62 28
info@borstnikovo.si
www.borstnikovo.si


Iskalnik

Naša spletna stran uporablja piškotke s pomočjo katerih omogoča uporabo vtičnikov družbenih medijev, izboljšuje in prilagaja uporabniško izkušnjo ter analizira promet. Potrdite, da se strinjate z njihovo uporabo.

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Kaj so piškotki?

Piškotki (angleško cookies) so kratke tekstovne datoteke, ki se lahko razpošiljajo in shranijo na vašem računalniku, pametnem telefonu ali kateri koli drugi napravi, ki dostopa do spletnih strani po internetu. Piškotke lahko uporabimo pri zbiranju informacij o načinu, kako uporabljate neko spletno stran, in posledično pri prilagajanju vsebin spletne strani ob vašem naslednjem obisku, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. V piškotku je običajno zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče neko spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Uporaba piškotkov na spletu ni nič novega. Več informacij o piškotkih lahko najdete na spletni strani www.aboutcookies.org, kjer so tudi navodila, kako jih pobrišete.

Vrste piškotkov

Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotkov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, varnost ...).

Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke o tem, kaj uporabniki delajo na spletni strani, z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, po katerih bi lahko identificirali uporabnika.

Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (uporabniško ime, jezik, regijo ...) ter zagotavlja napredne, uporabniku prilagojene funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim dejanjem na spletni strani.

Piškotki za usmerjanje

Piškotki za usmerjanje so povezani s storitvami tretjih oseb (npr. oglaševalska in družabna omrežja), na primer gumba "Všečkaj" in "Deli z ostalimi". Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim dejanjem na spletu. Te piškotke urejajo in gostijo tretje osebe.

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Ime piškotka Avtor Opis
borstnikovo_frontend Festival Borštnikovo srečanje Sejni piškotek, ki spremlja vašo dejavnost na spletni strani – brez tega piškotka bi vas vsaka podstran obravnavala kot novega obiskovalca. Nujen je za normalno delovanje spletne trgovine.
bcms_cookie_accepted
bcms_cookie_declined
Festival Borštnikovo srečanje Ta piškotka beležita vašo izbiro glede uporabe piškotkov na naši spletni strani.
_pk_ref
_pk_cvar
_pk_id
_pk_ses
...
Matomo Merjenje obiskanosti spletne strani z orodjem Matomo (ex Piwik).
Matomo politika zasebnosti / Onemogočite sledenje Matomo (opt-out)
di
dt
psc
uid
uit
uvc
siteaud
ana_svc
atuvc
user_token
AddThis Te piškotke nastavi vtičnik za delitev z družabnimi omrežji podjetja AddThis.
AddThis politika zasebnosti / Onemogočite sledenje AddThis (opt-out)
c_user
s
xs
presence
datr
ft
lu
sub
lsd
reg_ext_ref
reg_fb_gate
reg_fb_ref
wb
act
_e_3qqF_0
wd
p
Facebook Te piškotke nastavi Facebookov vtičnik.
Facebook piškotki in podobne tehnologije
__utma
__utmz
SID
LOGIN_INFO
use_hotbox
PREF
SSID
HSID
watched_video_id_list
demographics
VISITOR_INFO1_LIVE
YouTube Te piškotke nastavi videopredvajalnik YouTube.
Vrste piškotkov, ki jih uporablja Google
_ga
__utma
__utmb
__utmc
__utmv
__utmz
SC
PREF
HSID
SSID
APISID
SAPISID
SNID
NID
GoogleAccountsLocale_session
AnalyticsUserLocale
GAPS
Google Maps Te piškotke nastavi zemljevid Google Maps.
Vrste piškotkov, ki jih uporablja Google

Nadzor piškotkov

Shranjevanje in upravljanje piškotkov je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik. Brskalnik lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotke, ki jih je brskalnik shranil, lahko tudi enostavno izbrišete – za več informacij obiščite spletno stran www.aboutcookies.org. Vašo odločitev glede uporabe piškotkov na tej spletni strani vedno lahko spremenite s klikom na povezavo Piškotki.

Upravljalec piškotkov

Festival Borštnikovo srečanje.